duminică, 9 noiembrie 2014

Vegis - produse naturiste nelipsite din viata mea

Salutare,



Va povesteam acum ceva timp despre vegis.ro , magazin online cu o gama larga de produse naturiste, de pe care eu imi achizitionez minunata spirulina cu catina si multe alte produse care fac minuni in organismul nostru.
Nu am rezistat pana la black friday si am profitat oferta celor 1000 de produse la pret promotional in stoc permanent si peste 150 de pachete 1+1 Gratis / Pachete Speciale.
Prompti si rapizi ca de fiecare data, azi am dat comanda si a doua zi curierul era la usa cu coletul.
Nerabdatoare am desfacut repede pachetul bucuroasa ca un copil atunci cand isi primeste cadoul de Craciun, mi-am achizitionat cateva produse pe care vi le recomand cu incredere: 


-Merisor Capsule de la Dacia Plant, pachet promotional 1+1, este indicat  ca adjuvant în: infecţii ale tractului urinar (cistite, uretrite, pielonefrite), inflamatii urogenitale, infectii acute si cronice ale tractului respirator (tuse, bronsite, traheobronsite), reumatism, guta si diaree. Este singura planta care ma ajuta mereu sa scap de o infectie urinara, nu sunt adepta antibioticelor, poate si datorita faptului ca fac alergie la ele, insa ce rost are sa-mi otravesc organismul cand pot apela la mama natura si la miraculosul merisor, o cura de 1 luna de zile pe an ma ajuta sa tin la distanta problemele legate de tractul urinar;

-Ceai de merisor de la Dacia Plant, care vine in completarea capsulelor de merisor; 

-Spirulina si catina de la Dacia plant, pachet promotional 1+1 despre care v-am vorbit aici;

-Extract din muguri de COACĂZ NEGRU de la PlantExtrakt poate fi folosit in: glande suprarenale, mucoase, aparatul respirator, aparat ul osteoarticular, caile genito-urinar , eu l-am ales pentru ca ma ajuta la scaderea incidentei si ameliorarea sindroamelor alergice;

-Extract din muguri de mesteacan de la PlantExtrakt care poate fi folosit in aparatul respirator, cavitate bucala, aparatul osteoarticular, aparatul urinar, sistemul reticuloendotelial, eu l-am ales in completarea extractului de coacaz negru si ma ajuta in alrgie.;

- Ceai antibalonare AdNatura -usureaza digestia si faciliteaza transportul gastric al nutrientilor; adjuvant in tulburari de tranzit si disconfort abdominal legat de tulburarile functionale digestive si ale cailor biliare si pancreatice; imbunatateste absorbtia calciului, este un produs pe care il folosesc de aproape jumatate de an, si sunt tare bucuroasa ca l-am testat, de cand il beau am uitat cum e sa fi balonat mereu cand te ridici de la masa, sa te simti greu, sa te apleci cu greu atunci cand te legi la pantofi, sa sufli cand mergi mai mult, band 1 litru pe zi din acest ceai toate aceste simptome dispar, rezultatele se vad cam la o luna dupa utilizare, ma simt usoara, energica si fara burtica umflata care sincer era tare inestetica, mai ales atunci cand avea o tinuta mai mulata.

In coletul am mai gasit o surpriza tare draguta, mi-au dat si un cadou un ceai verde cu lamaie, care este delicios!!
 Doar cu 9,99 lei, poti sa ai acasa prin curier rapid in 24 de ore, produsele comandate.
Este un site care il recomand din inima, seriosi, prompti, iti sunt la dispozitie mereu pentru ati raspunde la nelamuriri, te indruma sa           iei decizia corecta in alegerea unui produs.

           Au o gama diversificata si vor sa ne ofere:

- Motivatie, exemple si ganduri noi in abordarea unui stil diferit de a trai, de a simti ca traiti din plin

 - Sfaturi si produse de prevenire si ameliorare si tratare a diverselor afectiuni 
 - Solutii de relaxare, de rasfat, de ingrijire personala si sfaturi cum sa ne simtim bine cu noi insine
 - Alimente pentru bucataria traditionala, vegana, pentru cei care tin diete si nu numai, precum si pentru stilul de viata raw food 
 - Ghid de intretinere a sanatatii, trips and tricks 
 - Cosmetice si detergenti BIO ( certificate si cu noi tehnologii de fabricare)
 - Cele mai noi produse din intreg domeniu
 - Marci exclusive prezente doar pe Vegis.ro
 - Oferte speciale create doar pentru site-ul nostru


   Aboneaza-te la Newsleeterul Vegis pentru a fi la curent cu super   ofertele de Black Friday dureaza cateva secunde, eu abia astept sa             vad ce ne pregatesc pentru a da o noua comanda.

                   Va pup si spor la cumparaturi,
                              Nicola

4 comentarii:

  1. simt ca raceala ma va prinde in mrejele ei curand stranut intruna si nu mai am chef de nimic si cred ca trebuie sa mi cumpar cele necesare de a o rapune ..

    RăspundețiȘtergere
  2. apreciez foarte mult spirulina, este suplimentul care nu ar trebui să lipsească niciunuia dintre noi.
    Vegis este magazinul meu de suflet.
    Ofertă bogată, seriozitate, informativi....etc.
    Mult succes.....şi sănătate naturală!

    RăspundețiȘtergere