duminică, 26 octombrie 2014

Vegis-produse naturiste de calitate

Buna dragilor,


Vi s-a intamplat sa aveti o stare de moleseala permanenta, fara chef de a face ceva, stari de somolenta? Eu m-am confruntat cu asfel de stari din pacate, dar spre fericire mea am gasit produsul minune care ma scapa de aceste stari, dupa nenumarate drumuri la medic si retete peste retete cu tot felul de chimicale care nu mi-au facut nimic bun ba din contra mi-am intoxicau organismul.
Cautand intr-o seara pe net diverse site-uri cu produse naturiste am gasit indragitul site vegis.ro, am ramas uimita de cate produse bune am gasit, au o gama foarte diversificata, printre care am gasit si vestitul produs Spirulina si Catina, Dacia Plant, am tot auzit ca e foarte bun ca face minuni intregului organism, ca te intinereste....bla bla, evident nu am crezut pana nu am incercat.
Pot spune cu mana pe inima ca este intradevar un produs minune, il folosesc de 4-5 ani si nu am de gand sa renunt la el.
Haideti sa va spun ce zic producatorii:

''Actiuni:
remineralizant, vitaminizant, reglator al metabolismului celular, regenerator, reîntineritor, antioxidant, tonic al glandelor sexuale.

Indicatii:
se utilizează ca adjuvant în: convalescenţă, devitalizare, astenie fizică şi psihomentală, efort intelectual susţinut (studenţi, elevi, intelectuali), lăuze, încetinirea procesului de îmbătrânire, regenerator post chimioterapie şi cobaltoterapie, creşterea performanţelor sportive, hepatite acute şi/sau cronice, ciroză hepatică, obezitate, anemii, distonie neurovegetativă, stress, carenţă de săruri minerale, disfuncţii sexuale, boli oftalmologice degenerative (glaucom, cataractă, retinopatii) şi în geriatrie.'' pentru mai multe detalii puteti intra pe site.

Bun, ce spun eu acum:  de fiecare data cand incerc ceva nou sunt sceptica, si pe cat de sceptica am fost la inceput pe atat de mult m-am indragostit de acest produs pe parcursul a aproape 5 ani, il iubesc si in ziua de azi si vi-l recomand, cu acest produs scap de starile despre care v-am vorbit la inceputul articolului, acele stari de astenie, de imunitate scazuta, de lipsa energiei si starile de somnolenta persistente. Spirulina si catina sunt pentru mine un energizant, vitaminizant si sanatate, toate intr-un singur tub.
Apelez la el de 2 ori pe an, fac 2 cure a cate o luna de zile, luand zilnic 6 capsule, 2 capsule de 3 ori pe zi.
Pentru mine este un bun detoxifiant al intregului organism, luand de 2 ori pe an timp de 5 ani, am ajuns sa am o imunitate de invidiat, de atatia ani eu nu mai stiu cum este sa racesti, cum e sa ai stari de moleseala, ameteli sau lipsa de vitamine. Spirulina si catina au grija ca oraganismului meu sa nu-i lipseasca nimic, este aliatul meu nr 1 in cazul stresului, ma ajuta sa am un somn linistit si neintrerupt. Din cauza colesterolului marit ficatul meu a avut de suferit acum 4 ani, plus pastilele prescrise de medic a fost un pic iritat si marit, asa ca am renuntat la retete si m-am aliat cu natura, iar dupa o cura de 1 luna , plus o dieta echilibrata cu multe legume, vitamine, lichide, mancare sanatoasa si un pic de miscare mi-am detoxificat ficatul foarte bine, regenerandu-l si chiar intinerindu-l incat s-a mirat si medicul cand am fost la ecograf dupa 3 luni.
Atunci cand am cateva kilograme in plus dupa sarbatori apelez tot la spirulina si catina, numai ca o iau cu o jumatate de ora inainte de masa cu un pahar mare de apa, ea ma ajuta sa elimin toxinele, grasimile si taie un pic pofta de mancare.
Mi-am vindecat cu acest produs chiar si o alergie urata pe care o aveam la praf, in toti acesti ani pot spune ca mi-am vindecat si ameliorat probleme de sanatate ce nu-mi dadeau pace, am uitat cum mai e sa stai la cozi la medic, sa-mi intoxic organismul cu pastile sau sa ma doara ceva, pe cuvant ca nu mint, nu am crezut ca o planta poate face minuni, chiar acum 4 luni am fost la un nutritionist de curiozitate sa vad cum e organusmul, daca e ok pentru varsta mea si am plecat de acolo foarte mandra de mine pentru ca rezultatele au iesit foarte bune, varsta organismului meu pe interior este cu 5 ani mai tanara decat vasta mea reala, nu pot spune decat ca ma bucur enorm, alaturi de miscare si o alimentatie corecta spirulina si catina face minuni in corpul nostru, vazute in timp nu de la prima pastila inghitita.
Colesterol scazut, ficat regenerat, pielea vizibil mult mai tanara si mai elastica, alergie vindecata,dureri de stomac, imunitate, anemii, raceli, gripe..etc toate au disparut. 
Nu am cuvinte sa mai descriu acest produs, este chiar miraculos, nu ezitati sa-l incercati, aveti numai de catigat, il gasiti pe vegis.ro la super oferta 60 cpr 1+1 gratis, mai bine de atat nici ca nu se putea.
Daca acest produs recomandat de mine nu v-a convins intrati pe vegis.ro si alegeti ceea ce aveti nevoie,un colt de rai plin cu plante,remedii, tratamente toate menite sa faca bine intregului organism.
Daca nu stiti ce produs vi se potriveste sau ce sa alegeti ii puteti contacta si ei va v-a sfatuit sa alegeti produsul ideal.
Nu ezitati si contactati-i, faceti un pas spre natura si nu veti regreta.
 Doar cu 9,99 lei, poti sa ai acasa prin curier rapid in 24 de ore, produsele comandate.
Au peste 1000 de produse la pret promotional in stoc permanent si peste 150 de pachete 1+1 Gratis / Pachete Speciale. Au produse originale cu certificate de conformitate si calitate de la fiecare producator, asa ca nu aveti de ce sa va temeti,plantele sunt recunoscute din antichitate pentru efectele lor miraculoase, oferiti-le o sansa!
Eu abia astept ofertele ca sa-mi fac stocul de produse naturiste pentru aceasta iarna.
Va astept in sectiunea de comentarii sa-mi impartasititi produsele naturiste ce le folosti de pe vegis.ro.

Va pupacesc,
Nicola


3 comentarii:

  1. Am cumparat de multe ori produse de la magazinul de sus mentionat. Mereu am primit comanda asa cum trebuie si mereu am fost multumit de produsele comandate. Eu sunt client fidel, asa ca, recomand cu incredere magazinul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca aud inca un cumparator multumit! Multa sanatate!

      Ștergere
  2. Inca nu am comandat de la Vegis, dar as incerca Spirulina cu Catina. Datorita ritmului de viata alert si plin de stres la care suntem expusi zilnic cred ca este recomandat sa ne remineralizam si vitaminizam corpul din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere