duminică, 12 octombrie 2014

Super preturi si super oferte numai la Lady Shoes

Buna, dragelor!

Astazi cautand cateva site-uri cu incaltaminte am descoperit unul super, cu incaltaminte foarte draguta la un pret mai mult decat rezonabil.
Au foarte multi pantofi dama foarte veseli, moderni si se vad a fi de calitate.
La categoria balerini am pus ochii pe cateva perechi care culmea mai sunt si la reducere si la promotia 1+1 gratis, abia astept sa fac si eu o comanda!!
Cred ca ma intelegeti, cum orice femeie este innebunita dupa pantofi cand gasesim un asemenea site nu trebuie sa trecem cu vederea :)))
Magazinul Lady Shoes pare sa aiba cele mai bune preturi si cele mai tari oferte de pe piata, sincer asa ieftin nu prea am mai vazut.
Nu au chiar asa multe modele insa din cele existente nu are cum sa nu-ti placa ceva.
Eu am pus ochii pe :



Astept la comentarii sa-mi spuneti ce va place si cum vi se pare site-ul.

P.S daca vreti sa beneficiati de un voucher de 50 lei pentru a va comanda perechea preferata nu aveti decat sa participati la concursul de aici. Bafta !

Va pupacesc!

Un comentariu: