joi, 16 octombrie 2014

Marillys magazinul nostru de cosmetice naturale

Buna, dragelor!

Astazi am sa va vorbesc despre cosmetice naturale. Din ce in ce mai multe pe piata si acest lucru ma bucura deorece eu sunt fana.
Cosmeticele naturale sunt acum la mare cautare, deoarece sunt realizate fara parabeni, conservanti sintetici, sulfati, produse animaliere sau ingrediente care ar putea dauna sanatatii noastre. Motto-ul acestor produse este bazat pe conceptia ca natura ne ofera tot ce avem nevoie pentru un ten sanatos si frumos, nu avem nevoie de ingredient produse intr-un laborator. 
De ce prefer eu cosmetice naturale? 
Le prefer deoarece am o piele foarte sensibila si greu gasesc produse care sa-i fie pe plac, majoritatea ma irita, imi usuca tare pielea si arata foarte rau, si.... de ce sa nu aleg naturalul daca am aceasta posibilitate.
Eu sunt de acord ca pielea este un organ al corpului feminin si raspunde la ingrediente naturale la fel ca restul organismului. 
Stiu multe persoane care adora produse cosmetice ce sunt naturale si nu au alergeni si alte chimicale ce ne otravesc pielea si am grija sa recomand la cat mai multe persoane, nu au nimic de pierdut, ba chiar de castigat!!
Optati pentru frumusetea naturala, sunt sigure, eficiente, performante si indeplinesc asteptarile. nostre.
Avantajele produselor naturale  te vor convinge sa alegi asa ceva pentru tine. Produsele  naturale sunt potrivite pentru orice tip de ten, in special pentru tenul sensibil pe care alte produse cosmetice il ataca. Au  proprietati antibacteriene si antiinflamatoare, nu produce iritatii ale pielii pentru ca nu contin ingrediente artifciale, aditivi chimici sau parfumuri sintetice. Plantele pe care le contin aceste produse alaturi de mineralele si de antioxidanti si substante hidratante asigura tenului sensibil o ingrijire completa.
Daca sunteti in cautarea unor produse naturale si foarte bune ce iti vor rasfata pielea va recomand Marillys.
Au o gama difersificata cu astfel de cosmetice, atat pentru femei cat si pentru barbati, de la sapun la produse antirid, minunatele ape florale pana la produse de bebelusi, cum sa uitam de ei, merita si ei un astfel de rasfat :)
Pe langa toate aceste minunate produse va mai sar in ajutor cu cadouri pentru cei dragi, pachete frumos gandite si aranjate ideale pentru a le oferi sarbatoritilor!
Sper optati si voi pentru ele, nu veti regreta, va garantez.


Pupici,

Nicola


Un comentariu:

  1. M-am inscris si eu la campania pe care au organizat-o, abia astept sa primesc premiul si sa vad daca sunt naturale, ori ba. Oricum, am scris deoarece sustin astfel de afaceri micute, facute din pasiune.

    RăspundețiȘtergere