sâmbătă, 15 iunie 2013

Water Marble Collaboration

Buna!

Astazi a venit randul unei noi colaborari cu Valentina, de aceasta data tema alesa este water marble, imi place foarte mult aceasta tehnica si rezultatul de asemenea, insa necesita mult timp si oje care sa poti lucra bine cu ele .
Nu prea multe oje din colectia mea au vrut sa ma ajute, asa ca nu am facut ceva prea elaborat, insa sper sa va placa: 






Astept parerile voastre!
Nu uitati sa intrati si la Valentina sa vedeti ce a realizat!

Pupici,
Nicola

12 comentarii:

  1. Ti-a iesit superb draga mea. Cat ma bucur cand vad aceasta tehnica. Mie una imi place foarte mult, chiar daca este migaloasa. Foarte frumoasa manichiura. Felicitari! Si weekend placut si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc manichiura taaaa!! Chiar o iubesc, mi se pare tare frumoasaaaa!!!! Floricelele ti-au iesit atat de bineee :X felicitari!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow foarte frumos rezultatul :) imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ti-a iesit!!♥
    Mai asteptam astfel de manichiuri! :)
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb manichiura ta!O singura data am incercat si eu aceasta procedura si nu am reusit decat sa ma murdaresc.A iesit un dezastru total si am zis atunci ca nu mai incerc niciodata(nu stau bine cu rabdarea)insa vazand rezultatul tau...hmmm parca ma bate gandul sa mai incerc macar o singura data,poate-poate reusesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow foarte frumos rezultatul :) imi place la nebunie
    little black dress

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe! <3

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere