marți, 11 iunie 2013

Review oja More by Demi ( Oriflame )

Buna!

Astazi vreau sa va vorbesc despre o oja proaspata testata, si anume More by Demi de la Oriflame in nuanta Burgundy.

Pot spune ca am ramas surprinsa placuta dupa ce am testat-o, are o pensula lata ce acopera toata unghia dintr-o singura miscare, textura este nemaipomenita, dintr-o singura aplicare iese opaca, fara urme! Este una dintre putinele oje pe care le am ce acopera dintr-un singur strat.
Design-ul sticlutei este foarte frumoas iar nuanta este de vis:


Imi place foarte mult oja, are un luciu superb, o port de 4 zile pe unghii si arata foarte bine, are o rezistenta destul de mare.
Si pentru ca mi se pare aiurea oja simpla pe unghii am facut un mic model :D





Tin sa-i multumesc Nicoletei pentru aceasta oja minunata, o voi folosi cu mare drag!
Si nu uitati ca Nicoleta ofera produse spre testare bloggeritelor si puteti achizitiona produse cosmetice oriflame cu reducere intre 23-40% daca va inscrieti pe urmatorul link:

Sper sa va placa postarea mea si ca v-a fost de folos!
Pupici,
Nicola

6 comentarii:

  1. O manichiura foarte frumoasa ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa manichiura si chiar am ramas impresionate de oja daca dintr-un singur strat rezulta asa frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa nuanta ojei, arata super bine pe unghiutele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce unghiute frumoase ai, iar nuanta ojei arata tare bine :*

    RăspundețiȘtergere