duminică, 17 februarie 2013

Review ANIAN Gel de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii

Buna, dragelor!

Astazi am sa va vorbesc despre Gelul de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii de la Anian si vreau sa le multumesc celor de la Triodeluxe  pentru produsele oferite spre testare.



Am primit de la ei :
-Gelul de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii
-Crema hranitoare pentru maini  din goji si rodie

Mai jos puteti citi parerea mea despre  Gelul de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii:



Ce spune producatorul despre acest gel de dus:
 

Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Mod de folosire: Aplicati pe pielea umeda, masand usor cu mainile sau cu un burete. Limpeziti cu apa din abundenta.
Testat dermatologic.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 750 ml.
Pret:  22,00 lei




Parerea mea:

In primul rand imi place ambalajul, rosu, culoarea mea preferata, are o cantitate destul de mare 750 ml iar pretul este mai mult decat accesibil.
In al doilea rand mirosul sau m-a cucerit de cand l-am deschis prima data, are un miros placut, fin, rafinat si elegant, este exact pe gustul meu, nu e greu sau dulce.
Are o textura satinata, pufoasa daca pot spune asa, face multa spuma parfumata si lasa pe piele un parfum subtil, atragator si fresh.
Pielea ramane fina, placuta la atingere, nu se usuca ca la alte geluri de dus, imi place foarte mult cum sa simt dupa ce ma spal cu el, ma simt usoara, curata si foarte parfumata.
Este un cel de dus de calitate care si-a ocupat locul la mine in baie cu nota 10.
Cu siguranta cand se va termina il voi cumpara, pentru ca pur si simplu m-am indragostit de el, a fost dragoste la prima testare :D

Voi l-ati folosit, ce produse Anian ati testat si cum vi s-au parut?
Stati pe aproape ca urmeaza un review si la crema hranitoare pentru maini  din goji si rodie.
Pana atunci va pup si astept parerile voastre despre produsele Anian!
Multumesc Triodeluxe!

Un comentariu: