duminică, 24 februarie 2013

Manichiura de Duminica

Buna, dragelor!

Va era dor de o noua manichiura? Daca da, astazi v-am pregatit o manichiura crapacioasa, mi-am amintit ca am o astfel de oja luata dinainte de sarbatori si nu am folosit-o niciodata, una alba, sincer nu stiu de ce am luat-o pentru ca eu nu prea port culori deschide, nu dau bine pe unghiile mele, cel putin asa mi se pare mie!
Asa ca m-am gandit sa o combin cu o oja inchisa, si am ales una mov superba de la Flormar, iar fiindca rezultatul era prea varuit :)) am dat peste cu un lac sclipicios iar rezultatul este urmatorul:
 










Produse folosite:
Oja mov Flormar Supershine Nr 14
Oja graffiti alba  Elite ( Lady's)
Lac cu sclipici  Umbrella Nr U-61
Top coat Farmec Ultrarezistent

Si am sa pun si o poza pentru fetele care imi tot spuneau ca am unghiile lungi, cum le tin asa, ca nu se rup...etc
Eu nu le am lungi, forma lor e lunga, pot spune ca am o lungime medie spre mica , am norocul ca sunt foarte tari, chiar ma chinui atunci cand le tai ca mi se crapa, le tin in apa foarte mult ca sa le pot da o forma.



Ce spuneti de manichiura crapacioasa, va place?
Pupici :*

24 de comentarii:

  1. ai o forma f faina a unghiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum puteam sa jur ca ai unghiile lungi :)) esti tare norocoasa ca ai forma asa alungita. Iar manichiura este draguta, de efect fara prea mare efort :D te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de aceea am pus poza ca sa vedeti si voi adevarata lor lungime :)
      Multumesc :*

      Ștergere
  3. Ce interesant arata. Nu sunt eu dupa acest gen de manichiura :D dar, parca arata foarte interesant cum ai dat cu o oja sclipicioasa peste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o norocoasa :) ai degetele subtiri si unghiile lungi, la mine este fix invers :D Nu sunt fan oja crackle, nu am cumparat nici macar una pana acum, insa iti admir in continuare unghiutele <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Este prima manichiura crapacioasa care chiar imi place. Arata minunat cu sclipiciul acela, superba!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce interesant arata cu sclipici peste!! Ma gandesc asa sa-i mai dau si eu o sansa ojei crapacioase ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nici eu nu sunt fana a ojei crapaciose insa merge din cand in cand, depinde de combinatii

      Ștergere
  7. imi place forma unghiilor tale la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  8. niste unghiute superbeee . manichiura este super interesanta pe unghiile tale lungi. te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce faine sunt, cat despre lunghime, m-ai uimit! :)) Aveam impresia ca sunt foarte lungi:D dar oricum sunt frumoase! :D pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Se vede foarte bine manichiura, asa cum ai combinat culorile si ca ai dat cu lac cu sclipi deasupra! Imi place. De curand am purtat si eu oja crapacioasa, chiar imi era dor de simplitatea realizarii manichiurii cu ajutorul acestei oje.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Nu sunt fan oja crapacioasa insa asa din cand in cand merge parca :)

      Ștergere