duminică, 20 ianuarie 2013

Flormar Supershine 14

Buna!

Astazi va prezinta o noua oja Flormar in numarul 14, un mov cu niste irizatii superbe!
Si cu ce puteam sa-l combin mai bine decat cu auriu, e combinatia mea preferata. Si pentru a inveseli un pic manichiura, asa ca vremea insorita de afara, am adaugat si niste floricele si iata ce a iesit:








Produse folosite:
Flormar mov nr 14
Gabrini nail art auriu
Flori 3D
Impala top wear

Eii...ce spuneti, va place?
Voi ce nuante de la Flormar mai folositi, cum vi se par ojele lor?
Pupici :*

11 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt unghiutele,tare draguta oja de la Flormar:)

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*, este superba, si nu am reusit sa surprind prea bine adevarata ei frumusete cu aparatul

      Ștergere
  2. foarte frumoase :* si floricelele imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  3. eeganta manichiura ta de azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos ti-a iesit, esti foarte talentata, ai facut o treaba minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-a iesit foarte frumos ... ai niste unghii superbe si imi place ca le-ai inveselit cu acele floricele :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut si eu aceeasi nuanta , intr'adevar e " Long Wear " , tine si o saptamana pe unghii datorita sclipiciului din compozitie . Si e foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere