miercuri, 26 decembrie 2012

Manichiura de iarna

Buna!

Astazi vreau sa va prezint manichiura mea de a doua zi de Craciun :)
Anul acesta am cautat decoratiuni de sarbatoare pentru unghii si nu am gasit absolut nimic, am fost tare dezamagita, iar astazi am plecat iar in cautare insa tot nimic, mi-am luat 4 oje, m-am consolat si am venit acasa, avand ceva timp liber am facut ordine in cutia cu minuni pentru unghiute si am gasit o folie 3D cu decoratiuni de Craciun, de anul trecut si uite asa m-am apucat sa fac o manichiura de iarna.







Produse folosite:

Oja bleu Natty nr 323
Oja alba Isabelle Dupont din setul french
Lac cu sclipici albastru Rapsodi nr 359
Lac cu sclipici multicolor Leydi nr 844
Decoratiuni 3D
Lac de fixare Isabelle Dupont din setul french

Ce spuneti, este draguta? 
Ati purta o asemenea manichura?

Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu